Nazywam się Wnęk Piotr jestem liderem grupy OpenSoft zajmującej się programowaniem aplikacji. Wcześniej prowadziłem własny biznes jednocześnie studiując. Niestety jedno z drugim kolidowało (studiowałem dziennie i studiuję nadal). Jakiś czas temu postanowiłem oddać się swojemu hobby i założyłem grupę programistyczną OpenSoft. Stworzyliśmy aplikację wniosek która służy wspomaganiu rozliczeń wniosków EFS. Aktualnie wypuściliśmy wersję BETA programu inwentaryzacja i pracujemy nad własnymi systemami CMS i CRM, nasz zakres programowania nie ogranicza się tylko do technologii internetowych, programujemy także aplikacje z wykorzystaniem języka JAVA i w niedługim czasie chcemy zacząć programować w języku GTK#. Wybór padł na te języki poprzez wzgląd na wieloplatformowość i profil naszej grupy. Aktualnie programujemy hobbystycznie i w sumie za darmo, chętnie podejmiemy się dodatkowych zadań za pieniążki
. Większość członków grupy pracuje, Ja osobiście w jednej ze średnich firm informatycznych, koledzy podobnie część aktualnie na emigracji zarobkowej...
I na koniec oczywiście witam Wszystkich.
|
Kalendarz IT Wydarzenia Wydarzenia Warszawa Wrocław kalendarz.it |
Kominki rustykalne Rustykalne obudowy kominkowe www.tapis.pl/ |
Usługi komputerowe Usługi komputerowe www.mapic.pl |
Naprawa Laptopów Serwis Projektorów www.abcdata-serwis.… |
galeria galeria galeria-brama.art.p… |
piłka nożna Tabele, statystyki, nowości www.mysoccer.pl |
projektowanie stron www projektowanie stron www astudio.pl/home.php |
Fire Show Pokazy Ognia www.firedancers.pl |
muzyka muzyka mp3 download www.muzyka.net.pl |
Efect Doradztwo Finansowe Efect Doradztwo Finansowe www.biznesplan.elk.… |
Manchester United Mecz Wiadomości i relacje o ManUtd www.manu.info.pl |
FORUM GSM - MOJA KOMÓRKA rozwiażemy twój problem z komórką www.moja-komorka.na… |
promocja stron pozycjoner, promocja stron www.pozycjoner.com.… |
Projekty domów Projekty domów Studiorut www.studiorut.pl/ |